بهترین مرجع مقالات برای خرید بهترین آرد بهترین مرجع مقالات برای خرید بهترین آرد .

بهترین مرجع مقالات برای خرید بهترین آرد

سلامتی روده بزرگ و روده

نان دربردارنده آرد جو، تحت عنوان  خرید آرد قنادی  یکی‌از منابع خوب فیبر ، تن شما‌را فارغ از سموم نگه می‌دارد.
سبوس جو ، که پر‌از فیبر غذایی میباشد، تحت عنوان منبع سوخت باکتری های موثر روده بلندمرتبه خلق می نماید. این باکتری ها به تخمیر محتوای فیبر جو امداد می نمایند، بدین ترتیب اسید بوتیریک تشکیل می‌شود که سوخت اساسی سلول های روده میباشد. نان دربردارنده آرد جو به صورت قابل توجهی در مراقبت کولون سلامت کارآمد میباشد. جو با نگهداری تندرست روده به شما امداد می نماید تا فرصت جنبش مدفوع را کاهش داده و معده خویش را پاک نگه دارید. این به صورت قابل توجهی احتمال سرطان روده والا و بواسیر را نیز کاهش میدهد.
علائم آرتروز را کاهش میدهد.
نان دربردارنده آرد جو دارنده مس میباشد که میتواند در کاهش علائم آرتریت روماتوئید نیز موثر باشد.
مس رادیکال های آزاد را خلع سلاح می نماید ، براین اساس به مرمت سلول یاری می نماید. مس در اتصال کلاژن و الاستین از اهمیت بالایی شامل است و منجر انعطاف پذیری استخوان ها و مفاصل میشود.
از سنگ کیسه صفرا دوری می نماید.
نان جو به صورت موثری به پرهیز از بروز سنگ کیسه صفرا امداد می نماید.
از‌آنجا‌که جو مملو‌از فیبر نامحلول میباشد ، در واقع ترشح اسید صفراوی را کاهش میدهد ، براین اساس آلرژی به انسولین را ارتقاء می‌دهد و همینطور ترازو تری گلیسیرید را کاهش می دهید. گزارش گردیده‌است ، در نوشته‌علمی ای از خبر نامه آمریکایی گوارش ، زنان در مقایسه با بقیه اشخاصی که رژیم غذایی فیبری ندارند در مقایسه با دیگران ۱۷٪ خطر ابتلا به سنگ صفرا را دارا هستند.
به گسترش و ترمیم بافت تن یاری می نماید.
جو علاوه بر این مملو‌از فسفر میباشد که به نوسازی سلول یاری می نماید.
فسفر برای تشکیل استخوان به نیکی فعالیت می نماید. این حقیقتاً یک عنصر اصلی در ساخت و ساز کد ژنتیکی میباشد و نقش بسزایی در غشای سلولی تندرست و سیستم عصبی ما دارااست.

محتوای ویتامین C مو جود در جو به طور تقریبً دو برابر پرتقال میباشد.

این ویتامین خاص مکانیسم های دفاعی شما‌را تقویت می نماید و احتمال آنفولا‌نزا و آنفولا‌نزا را کاهش می‌دهد.

آهن وسعت خون را ارتقاء میدهد و همینطور به دوری از نادر خونی و همینطور خستگی یاری می نماید. به کارایی مطلوب همگی و همینطور پرورش و نمو سلولهای تن یاری می نماید.

بعلاوه ، جو از مس درست شده میباشد که هموگلوبین و همینطور سلولهای قرمز رنگ خون را تشکیل می‌دهد.

۶٫ تن درستی را افزایش میبخشد.
فیبر مو جود در جو بازه فرصت باقی ماندن طعام در روده بلندمرتبه شمارا کاهش میدهد.

علاوه بر این ، این تنها یک شیوه بهتر برای خریداری نمودن سلنیوم میباشد که اثبات گردیده‌است خطر ابتلا به سرطان روده والا را کاهش می‌دهد. سلنیوم یک عنصر حیاتی برای سالم تیروئید میباشد. بعلاوه این یک سیستم ضد اکسیدان و همینطور تقویت کننده سیستم ایمنی میباشد. علاوه بر این اثبات گردیده است که سلنیوم سلولهای مصدوم تن را ترمیم می نماید.


برچسب: خرید آرد قنادی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۳:۰۳ توسط:عیدی موضوع: نظرات (0)