بهترین مرجع مقالات برای خرید بهترین آرد بهترین مرجع مقالات برای خرید بهترین آرد .

بهترین مرجع مقالات برای خرید بهترین آرد

دستگاه نظافت کردن آرد

خمیر گندم یک مراحل سیار اصلی  خرید آرد قنادی در روند ساخت آرد میباشد، کیفیت آرد گندم به صورت بدون واسطه بر کیفیت و ثبات ساخت تأثیر می­گذارد.

برای خودداری از تأثیر قالب ی گندم در آرد، فشار به قالب را ارتقاء دهید.

نیروی اتصال قالب و دورن دانه را کاهش داده و قالب و باطن دانه را مستقل می­کنیم.

مشقت باطن دانه را کاهش دهید، براین اساس که داخل­دانه راحت­خیس به پودر خرد گردد و مصرف انرژی را کم کند.

دست اندرکاران مؤثر بر مرطوب کردن گندم
دمای گندم
رنج گندم
خندق گندم
فرز گندم
فرز گندم برای ایجاد سبوس گندم و طلاق جنین و آندوسپرم(باطن دانه) میباشد.

دانه گندم از سه قسمت آندوسپرم، جنین و جو دوسر ساخته شده میباشد. هر بخش براساس درصد وزن: آندوسپرم 82-85٪ ، جنین 3- 2٪ ، جو دوسر 12- 14%. آندوسپرم دربردارنده مقدار متعددی نشاسته میباشد و دربردارنده کمی ادغام پروتئین گلوتن میباشد، این ماده مهم مواد نخستین برای تهیه و تنظیم تولیدها اسپاگتی میباشد. بلغور جو دوسر دربردارنده فیبر بیشتر، در تغذیه کمتری، عمدتا تحت عنوان طعام به کار گیری میگردد. جنین دربردارنده پروتئین ~ 33 – 25%، چربی 6-11%. ترکیب جوانه گندم و گندم با آرد گندم، رنگ و پخت را ذیل‌تاثیر قرار خواهد بخشید و به راحتی در زمان محافظت تخریب میگردد، جداسازی دو و آندوسپرم، مرحله ضروری در آرد گندم میباشد.

امکانات اساسی و اصل شغل فرز
دستگاه فرز آرد به صورت عمده مشمول امکانات آسیاب آرد، الکان مربع بالا و دستگاه نظافت کردن آرد میباشد.

دستگاه فرز آرد:
متشکل از یک جفت غلطک آسیاب با قطر 250 میلی متر 1000 میلی متر، با دو سرعت غلتک گوناگون میباشد، یک کدام از به اسم رول آرام، یک کدام از به اسم غلتک سریع گفته می­گردد، گندم یا این که ذرات میانی دربین دو غلطک قرار می­گیرند، با یک غلتک آرام.

سیستم آسیاب چرم غلتکی را ثبت می نماید که می‌تواند نقش گندم و قالب آن را از دربین برنده شود و سیستم دم قلب از غلتک مدل تاسیس شده است که برای غلتیدن موءثر میباشد.

:
مشمول سه لایه سطح غربالگر، از بالا به تحت، اندازه مش از گرانقدر تا کوچک میباشد. از بدنه ی غربالگر برای ارتعاش به کار گیری می­خواهد شد که با به کارگیری از نیروی باد که به صورت معادل از داخل غربالگر عبور می نماید میباشد. مواد به صورت خود کار طبقه بندی شدند و سبوس، ذرات پوست و ذرات قلب گندم خالص را می قدرت از هم مستقل کرد.


برچسب: خرید آرد قنادی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۹:۱۶ توسط:عیدی موضوع: نظرات (0)