بهترین مرجع مقالات برای خرید بهترین آرد بهترین مرجع مقالات برای خرید بهترین آرد .

بهترین مرجع مقالات برای خرید بهترین آرد

نشاسته ذرت چیست و چه کاربردهایی دارد؟

گلوتن از خانواده‌ی پروتئین‌هاست  خرید آرد قنادی  که در غلاتی مانند گندم، چاودار، املای و جو، و در خوراکی هایی نظیر نان، ماکارونی، ماءالشعیر، کیک‌ها، بیسکویت‌ها و شیرینی‌جات یافت می شود. در بین غلات، گندم بیشتر از سایر مصرف می گردد و بعضی از کارشناسان تندرست بر این باورند که گلوتن جانور در آن، برای اکثری از اشخاص مضر میباشد. در گلوتن، پروتئینی به اسم گلیادین وجود دارااست که استدلال مهم اکثری از اثرها منفی برای تن درستی میباشد.
هنگامی آرد با آب ادغام میگردد، پروتئین‌های گلوتن کانال‌ای چسبناک تشکیل می دهند که از دید استحکام مشابه چسب میباشد و به نان این قابلیت و امکان را میدهد تا هنگام پختن، پُف نماید و بافتی قابل جویدن و بهتر داشته باشد.
اکثری از اشخاص با مصرف گلوتن مشکلی ندارند، اما این ماده می تواند برای کسانی که حالت بدنی خاصی دارا هستند، مشکلاتی ساخت و ساز نماید. از طرف دیگر گندم به اکثر خوراک‌های فراوری‌گردیده اضافه می گردد و اشخاصی که می خواهند از گلوتن خودداری نمایند، عالی میباشد از میل کردن مواد غذایی فراوری‌گردیده، حبوبات و غلاتی که دربردارنده گلوتن می باشند جلوگیری نمایند.
غلات و دانه‌های بسیار یه خرده مانند ذرت، برنج، ارزن و جو دوسر فاقد گلوتن میباشند که میتوانند جانشین غلات دارنده گلوتن نظیر گندم شوند. یکی‌از کاربرد‌های بسیار اساسی گندم، به کار گیری از آرد آن در تهیه و تنظیم گونه های نان و شیرینی میباشد. خمیر نتیجه ها از آرد ذرت به جهت فقدان گلوتن، چسبندگی ما یحتاج را ندارد و شغل آوری آن ایراد میباشد. به همین عامل میباشد که معمولا در تهیه و تنظیم کیک‌ با آرد ذرت و شیرینی با آرد ذرت، از ادغام آرد ذرت و گندم استعمال میشود. ما درین نوشته‌ی‌علمی کارایی داریم شمارا با روش تنظیم دو نوع بیسکویت با آرد ذرت آشنا سازیم که قادر است آیتم قابل قبولی برای اشخاص دچار به بیماری سلیاک، دارنده آلرژی به گلوتن، حساسیت به گندم و بیماری‌های دیگر میباشند، باشد.
امر تنظیم:
مخمر را در یک جام شیر گرم حل کرده، آن گاه آرد گندم را به آن اضافه کرده و با هم ترکیب فرمایید. مواد را هم بزنید و خمیر نتایج را عالی ورز دهید.
آرد ذرت، شکر، تخم مرغ، کره، شیر و ۱/۴ قاشق چایخوری نمک را با هم ترکیب نمائید تا خمیر شوند و خمیر نتیجه ها را ورز دهید.
خمیر نتیجه ها از آرد گندم و آرد ذرت را با هم مخلوط نمائید.
سینی فر را با کره چرب نمائید.
خمیر را به ضخامت ۱.۵ سانتیمتر روی سینی فر پهن نمایید.
روی خمیر یک لایه مربا بمالید و سینی را به زمان ۳۰ دقیقه در یک جای نسبتا گرم قرار دهید.
بعد از آن سینی را در فری که از پیشین روی حرارت ۱۸۰ رتبه سانتیگراد گرم گردیده، قرار دهید و مجال دهید تا روی بیسکویت ها طلایی و ترد خواهد شد.
بعد سینی را از فر بیرون کرده و بعداز سرد شدن بیسکویت‌ها، روی آنان‌را با پودر پسته یا این که بادام تزیین فرمایید.


برچسب: خرید آرد قنادی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۲:۳۷ توسط:عیدی موضوع: نظرات (0)