بهترین مرجع مقالات برای خرید بهترین آرد بهترین مرجع مقالات برای خرید بهترین آرد .

بهترین مرجع مقالات برای خرید بهترین آرد

روش نگهداری آرد ؛ از آرد تصفیه شده تا آرد غلات کامل

به انگیزه عدم یکنواختی کیفیت و  خرید آرد قنادی  محدودیت آردهای تولیدی باید آردهای دارنده گلوتن ضعیف با آردهای دارنده گلوتن کار کشته یا این که آرد نتایج از گندم برنا زده یا این که سن زده یا این که آرد نو با آردی که به زمان زمانبر خیس ذخیره گردیده‌است به خواسته بهبود کیفیت با هم ادغام شوند.

خمیرهائی که دربردارنده مواد پوک کننده شیمیائی میباشند می بایست فرآیند تخمیر را در وضعیت سرد و خنک طی کنند تا گازهای متعددی در مرحله شغل آوری تشکیل نگردد. به همین مراد می اقتدار از آب سرد جهت پائین آوردن مرتبه حرارت خمیر نتیجه ها استفاده کرد.

به کار گیری از میکسرهای به دور کُند نیز میتواند دراین مورد مؤثر باشد. در شکل به کار گیری از مخمر از روش تهیه جایگاه حرارت آب مصرفی می اقتدار حرارت خمیر نتایج را تهیه و M. O را زیر تأثیر قرار اعطا کرد.
آرد، در صورتی‌که به‌صحت حفظ خواهد شد تا برهه زمانی زمان بر دوام می آورد. هرچند نمی‌توانید تنها کیسه‌ای آرد را در پشت انباری منزل خویش بگذارید و آن را فراموش فرمائید؛ زیرا در‌این‌صورت ممکن میباشد درنهایت با آرد فاسد و یا این که بدتر از آن، هجوم حشرات به آرد مواجه گردید. درحالی‌که مکان خنک و بدون نور برای مراقبت آرد بهتر میباشد، البته در یک کاسه سفت و غیرقابل نفوذ در قبال هوا خوب میماند. برای مزه طراوت آرد، آن را به مقدار کمتری خریداری نمایید؛ ولی زمانی‌که دلیلی برای تنظیم‌ی آرد زیاد دارید، برای ماندگاری عالی آن تعدادی دستور کار حفظ پایین را اجرا دهید.

در آسیاب سبوس و جوانه را از گندم مستقل می‌نمایند تا آرد تصفیه‌گردیده را از آندوسپرم تنظیم نمایند. این روند، آردی با بافت ریز، قابل انعطاف و رنگ پر‌نور یا این که سپید ساخت و ساز می‌نماید. آردهای تصفیه‌گردیده مشتمل بر آردهای تمامی‌منظوره، آرد سپید، آرد نان و آرد کیک می باشند. این آردها دربردارنده روغن متعددی نیستند که منجر از میان رفتن آرد در هنگام اکسید شدن میگردد، براین اساس نسبت به آرد غلات بدون نقص و بقیه اشکال آردها پایدارترند.

زمانی آرد را از دکان به منزل آوردید، آن را به بازه زمانی ۴۸ ساعت در یخچال فریزر قرار دهید تا هر نوع تخم حشره یا این که شپشی را که ممکن میباشد در بسته‌بندی آرد وجود داشته باشد، از میان برود. آن‌گاه آرد را از بسته‌بندی مغازه بیرون کرده و در یک پیاله منحصربه‌فرد طعام (پلاستیکی یا این که شیشه‌ای) با درپوش سفت بریزید. این فعالیت منجر خودداری از ورود رطوبت به درون پیاله و بیرون شدن حشرات و بقیه آفات می گردد. همینطور از جابجایی عطر و مزه بقیه مواد غذایی یا این که تولیدها محافظت‌گردیده در حوالی آن به آرد که میتواند بر عطر یا این که مزه آرد تأثیر بگذارد، دوری می‌نماید.

آردهای تمامی‌منظوره و دیگر آردهای تصفیه‌گردیده را در مکانی کم آب و خنک و به‌دوراز نوروروشنایی خورشید محافظت نمائید. آرد تصفیه‌گردیده درین حالت ایده‌آل تا 1‌سال در انبار سلامت میماند. برای محافظت زمان بر‌خیس، یا این که در آب‌وهوای گرم، آرد را در یخچال فریزر قرار دهید که در‌این‌صورت‌ قادر است تا دو سال هم دوام بیاورد. سوزوسرما تأثیر محسوسی بر روی بافت آرد نمی‌گذارد، بدین ترتیب میتوانید به‌راحتی مقدار آرد لازم خویش را با قاشق بردارید، ولی بگذارید آرد پیش از استعمال چهت نیل به شایسته ترین سود، به‌ویژه هنگام پخت، به دمای اتاق رسد.


برچسب: خرید آرد قنادی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۷:۱۷ توسط:عیدی موضوع: نظرات (0)