بهترین مرجع مقالات برای خرید بهترین آرد بهترین مرجع مقالات برای خرید بهترین آرد .

بهترین مرجع مقالات برای خرید بهترین آرد

خواص آرد سمولینا

آهن یک کدام از مواد معدنی ضروری در تن میباشد  خرید آرد قنادی  که نقش مهمی در همت صحیح تن اجرا می نماید که از آن پاراگراف می شود به اکسیژن رسانی به اندام های متعدد از روش جریان خون، سنتز دی ان ای، رویش و نمو تن و تقویت سیستم ایمنی تن اشاره نمود.

سمولینا منبع بهتر آهن میباشد و هر 1/3 فنجان سمولینا بی نیاز گردیده ناپخته حدود 13 درصد نیاز روزمره تن بدین ماده معدنی را تامین می نماید.

تن ما فارغ از آهن توانا به ایجاد کافی گلبول های قرمز رنگ خون نبوده و خطر ابتلا به نادر خونی ناشی از فقر آهن ارتقا پیدا می نماید. کمبود آهن از متداول ترین کمبود مواد مفید در سراسر عالم میباشد و ارتقاء مصرف غذاهای دربردارنده آهن خطر ابتلا بدین عارضه ها را کاهش می‌دهد.

هرچند سمولینا مانند دیگر گیاهان دربردارنده *آهن “غیر هم” میباشد که به نیکی آهن “هم” مو جود در تولیدها حیوانی همانند گوشت، مرغ و ماهی جذب نمی‌شود.

خوشبختانه مصرف غذاهای سرشار از ویتامین C مانند مرکبات، توت ها و گوجه خارجی ها در کنار سمولینا میتواند جذب آب “غیر هم” را ارتقاء خواهد اعطا کرد.

*آهن “هم” فقط در منابع حیوانی یافت گردیده و آهن “غیر هم” در منابع گیاهی وجود دارااست.

تندرست سیستم گوارش را ضمانت می نماید
بهبود هضم از فواید فیبر برای تن درستی میباشد. این ماده مغذی پرورش باکتری های اثرگذار روده را بهبود بخشیده و نگهداری تعادل باکتری ها به هضم عالی، تندستی سیستم ایمنی و متابولیسم تن یاری می نماید.

به علاوه مصرف فیبر سبب ساز تهیه حرکات روده گردیده و به معالجه یبوست یاری می نماید. حاصل یک مطالعه 2 هفته ای آرم بخشید اشخاصی که روزمره 5 گرم فیبر مازاد غلات بی نقص مصرف می نمایند نسبت به سایرین کمتر در گیر یبوست و باد میشوند.


برچسب: خرید آرد قنادی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ شهریور ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۴:۱۸ توسط:عیدی موضوع: نظرات (0)