بهترين مرجع مقالات براي خريد بهترين آرد بهترين مرجع مقالات براي خريد بهترين آرد .

بهترين مرجع مقالات براي خريد بهترين آرد

نكاتي مهم در مورد آرد كيك و انواع آردها

آرد گندم سياه از آسياب كردن دانه هاي گندم سياه تنظيم مي‌شود  خريد آرد قنادي برخلاف اسم خويش، اين جنس ارتباطي با گندم ندارد، از اين رو، فاقد گلوتن ميباشد.

آرد گندم سياه منبع نيكي براي فيبر، پروتئين، و ريزمغذي هايي مانند منگنز، منيزيم، مس، آهن، و فسفر ميباشد.

تحقيقات آرم داده اند كه آرد گندم سياه ممكن ميباشد قند خون را در اشخاص در گير به ديابت كم كند و زيست‌نشانگرهاي سالم قلب را بهبود ببخشد. همينطور، اين آرد ممكن ميباشد از خاصيت ضد سرطان، ضد التهاب، و پري‌بيوتيك برخوردار باشد.

پري‌بيوتيك ها نوعي فيبر مي‌باشند كه باكتري هاي موثر در روده آدم را تغذيه مي نمايند كه از سالم گوارش پشتيباني مي نمايد.

نصف فنجان (60 گرم) آرد گندم سياه مفاد پايين را ارائه مي نمايد:

- كالري: 200

- پروتئين: 4 گرم

- چربي: 2 گرم

- كربوهيدرات: 44 گرم

- فيبر: 6 گرم

- آهن: 17 درصد از بها روزمره

- منگنز: 34 درصد از قيمت روزمره

- منيزيم: 33 درصد از قيمت روزمره

- مس: 73 درصد از بها روزمره

- فسفر: 17 درصد از بها روزمره

براي كسب شايسته ترين حاصل، آرد گندم سياه بايستي در ادغام با آردهاي غلات بدون نقص ديگر كه 25 تا 50 درصد از آرد كلي در يك شيوه نامه را تشكيل مي‌دهد، مصرف شود.

آرد گندم بي نقص
5 جايگزين سلامت‌خيس براي آرد سپيد

آرد گندم در بيشتر محصول ها پختني كه در نانوايي ها و سوپرماركت ها پيدا مي گردند، مستعمل ميباشد.

با اين وجود، آرد گندم بدون نقص و آرد سپيد گندم بسيار گوناگون مي‌باشند. درصورتي كه آرد گندم بدون نقص از آسياب كردن دانه هاي بدون نقص گندم تنظيم ميشود، در تهيه و تنظيم آرد سپيد گندم از قسمت هاي مغذي مشتمل بر سبوس و جوانه گندم به كار گيري نشده ميباشد.

از اين رو، آرد گندم بي نقص مورد اي به مراتب تندرست‌خيس به حساب آورده مي شود.

آرد گندم بدون نقص منبع خير و خوبي براي پروتئين، فيبر، اشكال متفاوت ويتامين ها و مواد معدني ميباشد. از آنجايي كه‌اين آرد دربردارنده گلوتن ميباشد، استعمال از آن براي اشخاص در گير به بيماري سلياك يا اين كه عدم تحمل گلوتن مطلوب وجود ندارد.

نصف فنجان (60 گرم) آرد گندم بدون نقص مفاد پايين را ارائه مي نمايد:

- كالري: 200

- پروتئين: 8 گرم

- چربي: 0 گرم

- كربوهيدرات: 42 گرم

- فيبر: 8 گرم

- آهن: 11 درصد از قيمت روزمره

- پتاسيم: 5 درصد از بها روزمره

آرد گندم بي نقص را ميتوانيد به ترازو شبيه با آرد سپيد يا اين كه آرد چند كاربردي در هر دستورالعملي به كار گيري نماييد. به خيال و خاطر داشته باشيد كه‌اين نوع آرد بافت پفكي كمتري نسبت به آرد سپيد ارائه مي نمايد چون تصفيه نشده ميباشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۵۰:۲۱ توسط:عيدي موضوع: نظرات (0)

سلامتي روده بزرگ و روده

نان دربردارنده آرد جو، تحت عنوان  خريد آرد قنادي  يكي‌از منابع خوب فيبر ، تن شما‌را فارغ از سموم نگه مي‌دارد.
سبوس جو ، كه پر‌از فيبر غذايي ميباشد، تحت عنوان منبع سوخت باكتري هاي موثر روده بلندمرتبه خلق مي نمايد. اين باكتري ها به تخمير محتواي فيبر جو امداد مي نمايند، بدين ترتيب اسيد بوتيريك تشكيل مي‌شود كه سوخت اساسي سلول هاي روده ميباشد. نان دربردارنده آرد جو به صورت قابل توجهي در مراقبت كولون سلامت كارآمد ميباشد. جو با نگهداري تندرست روده به شما امداد مي نمايد تا فرصت جنبش مدفوع را كاهش داده و معده خويش را پاك نگه داريد. اين به صورت قابل توجهي احتمال سرطان روده والا و بواسير را نيز كاهش ميدهد.
علائم آرتروز را كاهش ميدهد.
نان دربردارنده آرد جو دارنده مس ميباشد كه ميتواند در كاهش علائم آرتريت روماتوئيد نيز موثر باشد.
مس راديكال هاي آزاد را خلع سلاح مي نمايد ، براين اساس به مرمت سلول ياري مي نمايد. مس در اتصال كلاژن و الاستين از اهميت بالايي شامل است و منجر انعطاف پذيري استخوان ها و مفاصل ميشود.
از سنگ كيسه صفرا دوري مي نمايد.
نان جو به صورت موثري به پرهيز از بروز سنگ كيسه صفرا امداد مي نمايد.
از‌آنجا‌كه جو مملو‌از فيبر نامحلول ميباشد ، در واقع ترشح اسيد صفراوي را كاهش ميدهد ، براين اساس آلرژي به انسولين را ارتقاء مي‌دهد و همينطور ترازو تري گليسيريد را كاهش مي دهيد. گزارش گرديده‌است ، در نوشته‌علمي اي از خبر نامه آمريكايي گوارش ، زنان در مقايسه با بقيه اشخاصي كه رژيم غذايي فيبري ندارند در مقايسه با ديگران ۱۷٪ خطر ابتلا به سنگ صفرا را دارا هستند.
به گسترش و ترميم بافت تن ياري مي نمايد.
جو علاوه بر اين مملو‌از فسفر ميباشد كه به نوسازي سلول ياري مي نمايد.
فسفر براي تشكيل استخوان به نيكي فعاليت مي نمايد. اين حقيقتاً يك عنصر اصلي در ساخت و ساز كد ژنتيكي ميباشد و نقش بسزايي در غشاي سلولي تندرست و سيستم عصبي ما دارااست.

محتواي ويتامين C مو جود در جو به طور تقريبً دو برابر پرتقال ميباشد.

اين ويتامين خاص مكانيسم هاي دفاعي شما‌را تقويت مي نمايد و احتمال آنفولا‌نزا و آنفولا‌نزا را كاهش مي‌دهد.

آهن وسعت خون را ارتقاء ميدهد و همينطور به دوري از نادر خوني و همينطور خستگي ياري مي نمايد. به كارايي مطلوب همگي و همينطور پرورش و نمو سلولهاي تن ياري مي نمايد.

بعلاوه ، جو از مس درست شده ميباشد كه هموگلوبين و همينطور سلولهاي قرمز رنگ خون را تشكيل مي‌دهد.

۶٫ تن درستي را افزايش ميبخشد.
فيبر مو جود در جو بازه فرصت باقي ماندن طعام در روده بلندمرتبه شمارا كاهش ميدهد.

علاوه بر اين ، اين تنها يك شيوه بهتر براي خريداري نمودن سلنيوم ميباشد كه اثبات گرديده‌است خطر ابتلا به سرطان روده والا را كاهش مي‌دهد. سلنيوم يك عنصر حياتي براي سالم تيروئيد ميباشد. بعلاوه اين يك سيستم ضد اكسيدان و همينطور تقويت كننده سيستم ايمني ميباشد. علاوه بر اين اثبات گرديده است كه سلنيوم سلولهاي مصدوم تن را ترميم مي نمايد.


برچسب: خريد آرد قنادي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۳:۰۳ توسط:عيدي موضوع: نظرات (0)

روش نگهداري آرد ؛ از آرد تصفيه شده تا آرد غلات كامل

به انگيزه عدم يكنواختي كيفيت و  خريد آرد قنادي  محدوديت آردهاي توليدي بايد آردهاي دارنده گلوتن ضعيف با آردهاي دارنده گلوتن كار كشته يا اين كه آرد نتايج از گندم برنا زده يا اين كه سن زده يا اين كه آرد نو با آردي كه به زمان زمانبر خيس ذخيره گرديده‌است به خواسته بهبود كيفيت با هم ادغام شوند.

خميرهائي كه دربردارنده مواد پوك كننده شيميائي ميباشند مي بايست فرآيند تخمير را در وضعيت سرد و خنك طي كنند تا گازهاي متعددي در مرحله شغل آوري تشكيل نگردد. به همين مراد مي اقتدار از آب سرد جهت پائين آوردن مرتبه حرارت خمير نتيجه ها استفاده كرد.

به كار گيري از ميكسرهاي به دور كُند نيز ميتواند دراين مورد مؤثر باشد. در شكل به كار گيري از مخمر از روش تهيه جايگاه حرارت آب مصرفي مي اقتدار حرارت خمير نتايج را تهيه و M. O را زير تأثير قرار اعطا كرد.
آرد، در صورتي‌كه به‌صحت حفظ خواهد شد تا برهه زماني زمان بر دوام مي آورد. هرچند نمي‌توانيد تنها كيسه‌اي آرد را در پشت انباري منزل خويش بگذاريد و آن را فراموش فرمائيد؛ زيرا در‌اين‌صورت ممكن ميباشد درنهايت با آرد فاسد و يا اين كه بدتر از آن، هجوم حشرات به آرد مواجه گرديد. درحالي‌كه مكان خنك و بدون نور براي مراقبت آرد بهتر ميباشد، البته در يك كاسه سفت و غيرقابل نفوذ در قبال هوا خوب ميماند. براي مزه طراوت آرد، آن را به مقدار كمتري خريداري نماييد؛ ولي زماني‌كه دليلي براي تنظيم‌ي آرد زياد داريد، براي ماندگاري عالي آن تعدادي دستور كار حفظ پايين را اجرا دهيد.

در آسياب سبوس و جوانه را از گندم مستقل مي‌نمايند تا آرد تصفيه‌گرديده را از آندوسپرم تنظيم نمايند. اين روند، آردي با بافت ريز، قابل انعطاف و رنگ پر‌نور يا اين كه سپيد ساخت و ساز مي‌نمايد. آردهاي تصفيه‌گرديده مشتمل بر آردهاي تمامي‌منظوره، آرد سپيد، آرد نان و آرد كيك مي باشند. اين آردها دربردارنده روغن متعددي نيستند كه منجر از ميان رفتن آرد در هنگام اكسيد شدن ميگردد، براين اساس نسبت به آرد غلات بدون نقص و بقيه اشكال آردها پايدارترند.

زماني آرد را از دكان به منزل آورديد، آن را به بازه زماني ۴۸ ساعت در يخچال فريزر قرار دهيد تا هر نوع تخم حشره يا اين كه شپشي را كه ممكن ميباشد در بسته‌بندي آرد وجود داشته باشد، از ميان برود. آن‌گاه آرد را از بسته‌بندي مغازه بيرون كرده و در يك پياله منحصربه‌فرد طعام (پلاستيكي يا اين كه شيشه‌اي) با درپوش سفت بريزيد. اين فعاليت منجر خودداري از ورود رطوبت به درون پياله و بيرون شدن حشرات و بقيه آفات مي گردد. همينطور از جابجايي عطر و مزه بقيه مواد غذايي يا اين كه توليدها محافظت‌گرديده در حوالي آن به آرد كه ميتواند بر عطر يا اين كه مزه آرد تأثير بگذارد، دوري مي‌نمايد.

آردهاي تمامي‌منظوره و ديگر آردهاي تصفيه‌گرديده را در مكاني كم آب و خنك و به‌دوراز نوروروشنايي خورشيد محافظت نمائيد. آرد تصفيه‌گرديده درين حالت ايده‌آل تا 1‌سال در انبار سلامت ميماند. براي محافظت زمان بر‌خيس، يا اين كه در آب‌وهواي گرم، آرد را در يخچال فريزر قرار دهيد كه در‌اين‌صورت‌ قادر است تا دو سال هم دوام بياورد. سوزوسرما تأثير محسوسي بر روي بافت آرد نمي‌گذارد، بدين ترتيب ميتوانيد به‌راحتي مقدار آرد لازم خويش را با قاشق برداريد، ولي بگذاريد آرد پيش از استعمال چهت نيل به شايسته ترين سود، به‌ويژه هنگام پخت، به دماي اتاق رسد.


برچسب: خريد آرد قنادي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۴۷:۱۷ توسط:عيدي موضوع: نظرات (0)

آرد سيب زميني

طرز ايجاد آرد سيب‌زميني بدين شكل ميباشد خريد آرد قنادي  كه در آغاز سيب‌زميني‌ها را بعداز ورود به سوله به خير مي‌شويند و آن ها را از هرگونه آلودگي منزه مي‌نمايند. بعد آن‌ها‌را با پوستشان يه خرده آب‌پز و له مي‌نمايند. از له كردن سيب‌زميني‌ها، خمير نسبتاً شلي به دست ميايد كه‌اين خمير را براي مستقل كردن قالب‌هاي سيب‌زميني از صافي‌هاي مخصوصي هم ميگذرانند. در غايت هم خمير سيب‌زميني را با طرز‌هاي مختلفي مانند اسپري دراير يا اين كه درام دراير كم آب و آن گاه آن را پودر و آسياب مي‌نمايند و آرد سيب‌زميني را از آن به دست مي آورند.

كاربرد: از آرد سيب‌زميني در تهيه و تنظيم متاع‌هاي غذايي مختلفي مانند گونه هاي كوكو و كتلت‌هاي فراهم يا اين كه سوپ‌هاي حاضري به كار گيري ميشود.


آرد جو

آردي كه از اسياب و الك كردن جو بدست ميايد، اما مي‌قدرت از باقي مانده كارخانجات تنظيم جو پوست كنده و يا اين كه بلغور جو نيز براي اين خواسته بهره مند شد.
دانه‌هاي جو را بعد از بوجاري در كارگاه، با آسياب‌هاي فلزي استوانه‌اي پايين فشار قرار ميدهند و آنان‌را آسياب و آرد مي‌نمايند. بعد از تهيه و تنظيم آرد جو مي‌قدرت سبوس آن را با به كارگيري از الك‌هايي منحصربه‌فرد و با درصد‌هاي مختلفي مستقل كرد، يعني آرد جو را هم مانند آرد گندم مي‌اقتدار به طور بدون نقص ساخت يا سبوس آن را جداگانه كرد.
كاربرد: آرد جو را با آرد گندم ادغام و از آن براي ساخت نان در نانوايي‌هاي متفاوت به كارگيري مي‌نمايند و نان‌هاي ساخت‌و‌ساز گرديده از ادغام آرد جو و گندم را با تيتر نان جو يا اين كه نان رژيمي به فروش ميرسانند. گهگاه براي ساخت‌و‌ساز بعضا از كيك‌ها و كلوچه‌ها هم درصدي آرد جو به مواد اول آن ها ميافزايند. ناگفته نماند كه آرد جو از ديد پروتئيني بسيار بي نياز ميباشد و به همين برهان از جو براي طعام دام هم استعمال مي‌نمايند. براي تهيه و تنظيم مالت به خواسته ساخت‌و‌ساز ماءالشعير در صنعت هاي غذايي هم به محصولي مانند جو نياز ميباشد.


آرد جوانه گندم

آردي كه دربرگيرنده آندوسپرم و جوانه ميباشد و سبوس درين سيرتكامل آرد‌ها نيست.
براي تهيه و تنظيم آرد جوانه، بايستي دانه جوانه‌زده را در آفتاب بگذاريد تا كم آب گردد؛ بعد از آن آسياب نمائيد. هر چه جوانه بيشتر پرورش كرده‌باشد، مقدار نشاسته در آرد كمتر خواهد بود.
آرد گندم جوانه زده به اسم «مالت» در بازار عرضه مي شود. از جوانه‌هاي گندم، جو، برنج، ماش، عدس و لوبيا هم مي‌اقتدار آرد جوانه تنظيم كرد. شما ميتوانيد از اين آرد، براي تنظيم گونه هاي كلوچه، حلوا، سمنو و سوهان به كار گيري فرماييد.


آرد نخودچي

براي تهيه و تنظيم آرد نخودچي در خانه، نخودچي پوست گرفته و بي‌نمك را بكوبيد يا اين كه آسياب نمائيد؛ آن گاه از پارچه حرير يا اين كه الك بسيار ريز عبور دهيد. اين نوع آرد را در پياله دربسته و در مكان خنك نگه داري فرماييد.
اين آرد درتهيه شامي‌ها، كوفته‌ها، شيريني پزي و …. آيتم به كار گيري قرار مي‌گيرد.


برچسب: خريد آرد قنادي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۹:۲۰ توسط:عيدي موضوع: نظرات (0)