بهترین مرجع مقالات برای خرید بهترین آرد بهترین مرجع مقالات برای خرید بهترین آرد .

بهترین مرجع مقالات برای خرید بهترین آرد

آرد سیب زمینی

طرز ایجاد آرد سیب‌زمینی بدین شکل میباشد خرید آرد قنادی  که در آغاز سیب‌زمینی‌ها را بعداز ورود به سوله به خیر می‌شویند و آن ها را از هرگونه آلودگی منزه می‌نمایند. بعد آن‌ها‌را با پوستشان یه خرده آب‌پز و له می‌نمایند. از له کردن سیب‌زمینی‌ها، خمیر نسبتاً شلی به دست میاید که‌این خمیر را برای مستقل کردن قالب‌های سیب‌زمینی از صافی‌های مخصوصی هم میگذرانند. در غایت هم خمیر سیب‌زمینی را با طرز‌های مختلفی مانند اسپری درایر یا این که درام درایر کم آب و آن گاه آن را پودر و آسیاب می‌نمایند و آرد سیب‌زمینی را از آن به دست می آورند.

کاربرد: از آرد سیب‌زمینی در تهیه و تنظیم متاع‌های غذایی مختلفی مانند گونه های کوکو و کتلت‌های فراهم یا این که سوپ‌های حاضری به کار گیری میشود.


آرد جو

آردی که از اسیاب و الک کردن جو بدست میاید، اما می‌قدرت از باقی مانده کارخانجات تنظیم جو پوست کنده و یا این که بلغور جو نیز برای این خواسته بهره مند شد.
دانه‌های جو را بعد از بوجاری در کارگاه، با آسیاب‌های فلزی استوانه‌ای پایین فشار قرار میدهند و آنان‌را آسیاب و آرد می‌نمایند. بعد از تهیه و تنظیم آرد جو می‌قدرت سبوس آن را با به کارگیری از الک‌هایی منحصربه‌فرد و با درصد‌های مختلفی مستقل کرد، یعنی آرد جو را هم مانند آرد گندم می‌اقتدار به طور بدون نقص ساخت یا سبوس آن را جداگانه کرد.
کاربرد: آرد جو را با آرد گندم ادغام و از آن برای ساخت نان در نانوایی‌های متفاوت به کارگیری می‌نمایند و نان‌های ساخت‌و‌ساز گردیده از ادغام آرد جو و گندم را با تیتر نان جو یا این که نان رژیمی به فروش میرسانند. گهگاه برای ساخت‌و‌ساز بعضا از کیک‌ها و کلوچه‌ها هم درصدی آرد جو به مواد اول آن ها میافزایند. ناگفته نماند که آرد جو از دید پروتئینی بسیار بی نیاز میباشد و به همین برهان از جو برای طعام دام هم استعمال می‌نمایند. برای تهیه و تنظیم مالت به خواسته ساخت‌و‌ساز ماءالشعیر در صنعت های غذایی هم به محصولی مانند جو نیاز میباشد.


آرد جوانه گندم

آردی که دربرگیرنده آندوسپرم و جوانه میباشد و سبوس درین سیرتکامل آرد‌ها نیست.
برای تهیه و تنظیم آرد جوانه، بایستی دانه جوانه‌زده را در آفتاب بگذارید تا کم آب گردد؛ بعد از آن آسیاب نمائید. هر چه جوانه بیشتر پرورش کرده‌باشد، مقدار نشاسته در آرد کمتر خواهد بود.
آرد گندم جوانه زده به اسم «مالت» در بازار عرضه می شود. از جوانه‌های گندم، جو، برنج، ماش، عدس و لوبیا هم می‌اقتدار آرد جوانه تنظیم کرد. شما میتوانید از این آرد، برای تنظیم گونه های کلوچه، حلوا، سمنو و سوهان به کار گیری فرمایید.


آرد نخودچی

برای تهیه و تنظیم آرد نخودچی در خانه، نخودچی پوست گرفته و بی‌نمک را بکوبید یا این که آسیاب نمائید؛ آن گاه از پارچه حریر یا این که الک بسیار ریز عبور دهید. این نوع آرد را در پیاله دربسته و در مکان خنک نگه داری فرمایید.
این آرد درتهیه شامی‌ها، کوفته‌ها، شیرینی پزی و …. آیتم به کار گیری قرار می‌گیرد.


برچسب: خرید آرد قنادی،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ مهر ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۹:۲۰ توسط:عیدی موضوع: نظرات (0)